Cărțile de vizită sunt una dintre modalităţile cele mai eficiente de a-ţi promova cu succes afacerea și de a-ţi extinde baza de clienți. Proprietarii de companii pot utiliza cărţi de vizită personalizate ca instrument de marketing. O carte de vizită este adesea primul contact al unui potențial client cu firma ta. Vrei să interacționezi cu ei dar şi să îi încurajezi să afle mai multe despre tine și despre ceea ce faci. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este cu modele cărţi de vizită bine concepute.

O carte de vizită este tipărită, de obicei la dimensiunea unui card de credit şi conține detaliile companiei tale, cum ar fi numele, datele de contact și logo-ul companiei. Proiectarea cărților de vizită este o parte esențială a brandingului și ar trebui să acționeze ca o extensie vizuală a designului mărcii tale.

Ai o singură șansă, deci asigură-te că imprimi cărți de vizită ieftine dar eficiente, care să facă o primă impresie excelentă.


Cum să proiectezi o carte de vizită?

După ce ai sigla, schema de culori a mărcii și o idee bună despre ceea ce vrei să reprezinte cartea ta de vizită este bine să urmezi câţiva pași pentru a determina ce proiectare a cărților de vizită ar funcționa cel mai bine pentru tine.


Alege-ți forma

Dacă ai decis deja că îţi doreşti o carte de vizită dreptunghiulară tradițională, poţi trece la următorul pas. Cu toate acestea, pe măsură ce tehnicile de imprimare devin mai avansate și mai accesibile, existând cărţi de vizită ieftine, profesioniștii au mai mult spațiu pentru a explora forme alternative. Tehnica de imprimare a tăierii prin matriță iţi permite să tai orice formă îţi doreşti şi poţi imprima în vrac. Dacă vrei cu adevărat să fii remarcabil, poți folosi practic orice formă: contururi ale produselor pe care le vinzi, forme de animale sau o formă complet originală.

Dacă foloseşti sau nu forme creative depinde de imaginea pe care doreşti să o transmiţi. Există multe modele cărţi de vizită de unde poţi alege iar formele speciale te ajută să faci o impresie deosebită.


Alege mărimea potrivită

Următoarea decizie în alegerea de cărţi de vizită ieftine este dimensiunea. Acest lucru depinde în principal de standardul pe care ţi-l alegi.

Indiferent de mărime este bine să iei în considerare trei factori atunci când alegi modele cărţi de vizită:

  •  Partea exterioară a cărţii de vizită care ar putea fi îndepărtată. 
  • Linia de tăiere: linia țintă pentru tăierea cărților de vizită.
  • Linia de siguranță: orice în afara acestei linii este supus greșelilor de tăiere. Nu lăsa ca elementele esențiale, cum ar fi textul sau sigla să cadă în afara acestei linii.


Adaugă sigla și alte elemente grafice

Sigla ar trebui să ocupe un loc central pe cartea de vizită, deși alte înfloriri și grafică secundară pot fi uneori utile. Nu uita că ai la dispoziție două părți. O strategie în alegerea de cărţi de vizită ieftine este de a dedica o parte a acesteia exclusiv logo-ului, în timp ce cealaltă parte să prezinte informațiile de contact.


Adaugă textul necesar

Ce spune cartea ta de vizită depinde doar de tine. Deci, următorul pas este să decizi ce anume să fie inclus pe cartea de vizită. Mai jos este o listă cu câteva opțiuni obișnuite, astfel încât să poţi decide mai uşor:

  •  Nume - fiecare carte de vizită are nevoie de un nume.
  • Numele companiei – cu excepția mărcilor personale, caz în care numele tău este acelaşi cu cel al companiei.
  • Funcţia deţinută - pentru cărţile de vizită tradiționale, poţi include funcţia deţinută. Acest lucru îi ajută pe oameni să îşi aducă aminte cine eşti şi cu ce te ocupi.
  • Număr de telefon – este esenţial să incluzi numărul de telefon pe cartea de vizită deoarece îţi doreşti să poţi fii contactat în viitor de potenţialii clienţi.
  • E-mail - e-mailul este noua normă pentru comunicarea de afaceri nu foarte urgentă.
  • Adresa URL a site-ului web - includerea adresei URL a site-ului tău este o invitație neagresivă pentru ca potenţialii clienţi să viziteze site-ul.
  • Rețele sociale - dacă rețelele sociale sunt relevante pentru domeniul în care activezi poţi include linkuri către reţelele de socializare.
  • Adresa - necesară pentru atragerea clienților în biroul tău sau în locația magazinului.
  • Slogan - complet opțional, un slogan ajută la identitatea mărcii și adaugă puțină personalitate.


Alege imprimare profesională

Exista pachete de cărţi de vizită ieftine, imprimate de profesionişti care vor arăta calitativ. Cărțile de vizită tipărite profesional și bine concepute pot inspira încredere și te pot ajuta să construieşti o relație solidă cu un client încă de la început. Prin utilizarea unei companii profesionale pentru a-ţi crea modele cărţi de vizită, te asiguri că vei primi material de calitate și un rezultat deosebit.


Fii creativ cu designul şi culorile

Selectează culori și elemente de design care sunt asociate industriei tale și care pot fi unice pentru afacerea ta. De exemplu, dacă vinzi produse de lux, asigură-te că alegi culori, materiale și modele care subliniază ceea ce face compania ta. Alegerea finisajelor și a hârtiei poate spune multe despre produsul sau serviciul pe care îl oferi. Este înțelept să îţi menţii cărțile de vizită în concordanță cu restul mărcii companiei. Dacă deja ai culori ale companiei, utilizează-le pe acelea. Desigur, dacă nu ai nicio schemă specială de culori, poţi alege din multe modele cărţi de vizită.


Vizează publicul ţintă

Una dintre regulile alegerii de modele cărţi de vizită este de a-ţi viza publicul ţintă. Selectează elementele de design și culorile asociate cu nișa ta. Cumpără cărţi de vizită ieftine care să fie ușor de legat de afacerea ta, având o bună reprezentare a afacerii tale și o modalitate de a-ţi comercializa produsul.

Cartea de vizită va fi prima impresie pe care vei lăsa potențialilor clienți noi. Este comutatorul de aprindere pentru a declanșa creșterea companiei. Ești diferit, compania ta este diferită, de aceea cartea ta de vizită ar trebui să reflecte acest lucru și să genereze noi afaceri. Optimizează-ţi strategia, alege cărţi de vizită ieftine dar calitative şi ieşi în evidenţă.