pret carti vizita

Chiar dacă în era tehnologiei, foarte multe persoane nu mai folosesc cărți de vizită, ci folosesc telefoanele, să știți că este mult mai greu să oferiți date despre firma pe care o dețineți prin acest mod. O carte de vizită este un document care arată cine sunteți din punct de vedere profesional, iar cu ajutorul ei, vă puteți crea legături și oportunități din care beneficiile pot veni într-un timp foarte scurt.

O modalitate bună de a avea o carte de vizită atrăgătoare, este reprezentată de către personalizarea ei după bunul plac. La eKarioka o să găsiți diferite modele și materiale pentru a realiza o carte de vizită reprezentativă. Procesul de imprimare a acestor cărți de vizită este unul digital, iar culorile pe care le avem oferă atractivitate și evidențierea mărcii personale, dar și a companiei.

În zilele noastre, un instrument de marketing direct este cartea de vizită personalizată în stil modern. Chiar daca optimizarea tuturor motoarelor de cautare, a marketing-ului prin e-mail și a multor alte metode online de a aduce potențiali clienți, astfel de cărți de vizită oferă mult mai multă încredere prin înmânarea personală a potențialului client. Iar acest lucru ajută la imbunătățirea clientelei și la creșterea vânzărilor.

 

Funcționalitatea cărților de vizită în funcție de secol!

Istoria cărții de vizită datează din secolul al XV- lea, pornind din China, unde negustorii foloseau astfel de cărți pentru a exprima intenția de a vizita. De obicei, era lăsat în fața intrării în casa pe care doreau să o viziteze, unde gazda putea lua in considerarea dacă merita sa aibă o intâlnire personală cu negustorul călător. Cartea de vizită a fost introdusă pentru prima dată în Europa în secolul al XVII- lea. A apărut în Franța în secolul al XIX- lea, unde, ca și in funcția sa actuală, a jucat rolul de schimb de informații între comercianți.

De-a lungul istoriei, utilizarea contactelor personale, non-comerciale, a fost de asemenea, ceva obișnuit și în timpurile moderne. Iar aici sunt găsite cele mai multe contacte de afaceri si cooperative, care sunt utilizate mai mult ca un fel element de imagine, iar valoarea lor purtătoare de informații a scăzut oarecum apariția telefoanelor mobile și a dispozitivelor inteligente.

 

Ce informații conține o carte de vizită bună?

În toate cazurile, o carte de vizită bună trebuie să conțină informații esențiale pentru partenerii noștrii, mai ales atunci când contactează sau comunică cu noi, ori cu compania noastră. Mulți oameni fac greșeala de a încerca să pună foarte multe informații pe o carte de vizită, astfel încât rezultatul final va fi prea aglomerat și o să se încline către un pliant decât de o carte de vizită.

 

În majoritatea cazurilor, cărțile de vizita, trebuie să includă:

Pentru un contact personal:

- numele și funcția;
- contacte personale;
- trimitere la interfețele de socializare

În cazul unei cărți de vizită pentru companie:

- numele companiei
- sigla și slogan
- adresa site-ului
- contact telefonic și e-mail
- trimitere la interfețele de socializare

 

Aspect unic și memorabil:

Este important ca prima impresie să fie nu numai bună, ci și memorabilă. Utilizarea creativă a elementelor de design, culorilor si formei, o să vă ajute, de asemenea, să vă ridicați peste medie cu astfel de cărți de vizită.

La eKarioka, puteti alege, de asemenea, dintr-o gamă largă de materiale pentru cărți de vizită, iar în locul hârtiei clasice de tipărit, se pot realiza pe plastic, lemn și metal. Formele pot fi speciale, întrucât puteți alege o carte de vizită în forma produsului pe care îl reprezentați sau forma unui lucru preferat. Cu toate acestea, merită întotdeauna să acordați atenție faptului că aspectul și forma cărții de vizită, reprezintă în mod adecvat activitatea și imaginea companiei date.

Cărțile de vizită ar trebui să conțină, de asemenea, ce abilități aveți dumneavoastră sau afacerea pe care o dețineți. Nu este suficient să furnizați doar numele companiei și datele de contact. Dacă cartea de vizită poate permite destinatarului să cunoască abilitățile suplimentare pe care le aveți, vă poate ajuta pe viitor să aveți recomandări. Persoana beneficiară vă poate îndruma afacerea și abilitățile către cineva care caută persoane ca și dumneavoastră.

 

Preț cărți de vizită

Cărțile de vizită realizate la eKarioka încep de la 20 lei per 100 buc, fiind cele standard din carton. Tot aici o să găsiți și 4 pachete.

Aceste pachete sunt:

- Pachet economic: 5,99 euro
- Pachet Business: 8,99 euro
- Pachet premium: 12,99 euro
- Pachet Lux: 17,99 euro

Un design atractiv și bine gândit de către cărți de vizită preț atrage atenția și creează o impresie favorabilă a unei afaceri. O siglă a companiei, detaliile companiei afișate cu bun gust, utilizarea culorilor potrivite ale mărcii și a tipografiei oferă cu siguranță cărții de vizită un aspect profesional.

 

Factorii care influentează prețul cărților de vizită!

Un prim factor al acestor preț cărți vizită  este reprezentat de către design-ul pe care îl alegeți, de calitatea și complexitatea lucrării de imprimare. Dacă doriți să aveți imagini de calitate foto pe partea din față sau din spate a cărții de vizită, aceasta va costa mai mult decât o carte de vizită bazată pe text. Imprimarea pe ambele fețe a cărții de vizită determină creșterea costului.

Al doilea factor pentru cărți vizită preț  este influențat de către materialul din care doriți să fie realizate și canelurile pe care doriți să le folosim. De exemplu, imprimările color tind să coste mai mult decât lucrările de imprimare alb-negru.

Operațiunile de imprimare mai complexe măresc prețul cărții de vizită. Mai mult, elementele structurale vor crește și ele costurile. De exemplu, marginile rotunjite ale unei cărți de vizită pot influența și ele costul.

După cum puteți vedea, există o varietate de factori care influențează costul cărților de vizită. Frumusețea cărților de vizită este ca acestea pot fi proiectate în orice mod doriți. Fiind un instrument în strategia dumneavoastră generală de marketing, o carte de vizită concepută inteligent, vă poate ajuta să atrageți atenția publicului țintă. Având ân vedere acest lucru, nu lăsați costul să fie singurul factor decisiv atunci când stabiliți cartea de vizită potrivită pentru afacerea dumneavoastră.