Necesitatea și relevanța cărților de vizită nu scade în era digitală, deoarece nicio alternativă unică nu a câștigat suficient impuls pentru a le înlocui. De aceea, ar trebui să alegi un design cât mai sugestiv pentru cartea ta de vizită și să o păstrezi cât mai la îndemână. O carte de vizită reprezintă prima interacțiune pe care o vor avea potenţialii clienţi cu firma ta, de aceea trebuie să te asiguri că proiectezi un design special și sugestiv pentru afacere, astfel încât cartea de vizită să reflecte cât mai bine munca pe care o prestezi. O carte de vizită proiectată personalizat dă un aer profesional atât afacerii, cât și celui care o deține. Totuși, înainte de a începe să oferi cărți de vizită oamenilor care ți-ar putea deveni clienți, pune-ți următoarele întrebări: cum să ale designul cărţii de vizită? Cum o pot face să iasă în evidență și, în cele din urmă, să atrag mai mulţi clienţi? Cheia se află în combinarea atentă a informațiilor pe care le incluzi și a modului în care prezinți cartea de vizită.

Găsește un șablon care să reflecte personalitatea brandului tău

Cartea ta de vizită spune multe despre tine și despre afacerea ta. Este indicat să alegi un design care să reflecte industria, afacerea și implicit munca pe care o prestezi.

Găsește fontul potrivit

Dacă există un font pe care l-ai folosit pe site-ul tău sau în realizarea diverselor materiale de marketing, folosește-l și realizarea cărții tale de vizită. Fontul pe care îl alegi ar trebui să reprezinte brandul tău, iar un font pe care l-ai folosit și în alte materiale promoționale sau pe site, poate deveni unul simbolic pentru afacere. Acest lucru va da o notă de profesionalism.

Alege dimensiunea şi forma

Dimensiunea și orientarea cărții de vizită afectează dimensiunea textului și cantitatea de informații pe care le oferi şi, de asemenea, reflectă diverse informații indespre brandul tău. Deții o întreprindere convențională, simplă sau nonconformistă? Cele mai multe cărți de vizită sunt dreptunghiulare, aproximativ de dimensiunea unui card de credit și așezate orizontal. Oamenii sunt familiarizați cu acest format, deci este o alegere sigură. Dar dacă dorești să ieși în evidență, ia în considerare modele cărţi de vizită nonconformiste, cum ar fi forme pătrate, colțuri rotunjite sau orientare verticală.

Organizează-ți informațiile!

Cărţile de vizită ar trebui să ofere clienților tot ce au nevoie pentru a te putea contacta, a te găsi online sau a-ți localiza afacerea. În afară de numele și titlul postului pe care-l ocupi, adaugă și numele companiei, numărul de telefon, site-ul web şi adresa de e-mail. Asigură-te că incluzi toate aceste informații pe cartea ta de vizită, astfel încât clienții să te poată contacta cu ușurință. Când adaugi informațiile la șablonul cărţii de vizită, ia în considerare modul în care le prezinți. Fiecare informație ar trebui să se distingă în mod clar. Când te hotărăști asupra modelului de carte de vizită pe care-l alegi și decizi să-l actualizezi cu informațiile tale, nu uita de logo-ul companiei, apoi numele, şi informații secundare precum adresa de e-mail și numărul de telefon.

Nu uita de logo!

Când comanzi cărţi de vizită, nu uita că acestea sunt o reprezentare a ta și a brandului tău. Elementele care compun o carte de vizită sunt cele mai importante părți ale brandingului tău vizual și te vor ajuta să atragi clienţi. Îți recomandăm să dedici o parte a cărții de vizita logo-ului afacerii tale. Pentru reprezentarea vizuală a afacerii tale, logo-ul merită un loc proeminent care va atrage instantaneu atenția potențialilor clienți. Odată ce ai un logo, urmărește să creezi o identitate completă pentru brandul tău. Ar trebui să ai o colecție de culori și fonturi pe care să le utilizezi în toate materialele tale de marketing.

Lasă puţin spaţiu

Când îți proiectezi cartea de vizită, nu o aglomera cu prea mult text - dacă există prea multe elemente pe acestea, toate vor concura pentru atenția cititorului și nimic nu va ieși în evidență. În alegerea de modele cărţi de vizită este indicat să lași puţin spațiu alb. Acest lucru te poate ajuta să atragi atenția asupra celor mai importante detalii. În plus, s-ar putea să dorești să adaugi o notă înainte de a înmâna cartea de vizită cuiva, de aceea spaţiul liber te va ajuta pentru a nota noua extensie - fie pentru a nota un număr de telefon sau pentru a oferi clienților potențiali numele unui coleg.

Adaugă o notă specială cărții de vizită

Atunci când alegi unul dintre modelele de cărţi de vizită, gândește-te şi la finisaje speciale, deoarece acestea pot face o impresie de durată asupra afacerii tale în fața potențialilor și actualilor clienți. O modalitate ușoară de a avea cărţi de vizită care să iasă în evidență este să adaugi un element de design neobișnuit. De asemenea, în alegerea de modele cărţi de vizită trebuie să iei în considerare şi hârtia. Acesta este un alt mod de a adăuga ceva special cărții tale de vizită. Hârtia foarte groasă adaugă o notă instantanee de lux, în timp ce hârtia mai subţire, reciclată conferă o senzație organică. Lucreză cu profesionişti în domeniu Dacă nu alegi profesionişti în domeniu pentru proiectarea cărţii de vizită, riști ca aceasta să pară ieftină sau de calitate secundară, iar aceasta nu este impresia pe care dorești să o oferi destinatarilor. Profesioniştii în domeniu sunt specializaţi în cărţi de vizită, astfel încât poți obține cărți de vizită personalizate, care vor ieși din anonimat și vor scoate odată cu ele și afacerea din anonimat. Poţi alege dintre modele clasice, moderne, luminoase, îndrăznețe și chiar cu forme și dimensiuni unice.

Ia în considerare un CTA (îndemn la acțiune)

Chiar şi nişte cărţi de vizită simple pot atrage clienţi. Creează un mesaj scurt care oferă o reducere, direcționează destinatarii către site-ul tău web (de exemplu: ne găsești pe www.exemplu.com) sau oferă un sfat care va fi relevant și util cititorului. Întrucât oamenii sunt din ce în ce mai confortabili cu scanarea codurilor QR, adăugarea unuia pe cartea ta de vizită este o modalitate excelentă de a crea un CTA. Astfel, vei avea cărţi de vizită memorabile și poți obține mai mulți clienți în acest proces. În plus, o carte de vizită reprezintă încă un plus de încredere pentru clienți (atât cei actuali, cât și cei viitori). Cărțile de vizită nu mai sunt doar o modalitate de a oferi clienților datele de contact ale unei companii. Mai mult decât atât, cărţile de vizită au devenit instrumente de marketing puternice pentru a construi identitatea de marcă a unei companii. Deci, ar trebui să ai un model de carte de vizită unic, care să poată transmite mesajul afacerii tale.