În era smartphone-ului și a wifi-ului, oamenii pot crede că hârtia este pe cale de dispariţie. Se pare că tot mai multe companii își axează eforturile de marketing spre online. Să înţelegem că a apus perioada cărţilor de vizită? Ani de zile, cărțile de vizită au fost considerate obligatorii pentru orice profesionist care caută să se facă remarcat. A fost adesea prima investiție pe care cineva o va face în afacerea sa. Dar mai sunt relevante? Mai merită? Care consideri că este cea mai importantă piesă de marketing? Catalogul tău? Mail-ul? Reclamele? Conturile tale de socializare?

Ce zici de cărți de vizită? Sunt încă la fel de importante pe cât au fost în trecut! Aceasta este prima impresie pe care oamenii şi-o vor face despre compania ta. Perioada cărţilor de vizită nu a apus, acestea sunt încă o parte critică a arsenalului tău de marketing. Lucrurile se schimbă, afacerea evoluează și lumea continuă să se transforme. Acest lucru este valabil și în cazul cărților de vizită. Este posibil că prezentarea și strategia lor să se fi schimbat, dar scopul lor este în continuare același.


Cât de importante sunt cărțile de vizită şi ce avantaje oferă?


Oferă un mod rapid și eficient de a transmite informații

În majoritatea întâlnirilor este posibil ca oamenii să îţi ceară cărţi de vizită. Aceasta este o oportunitate incredibilă de a-i direcționa către site-ul tău web şi nu numai. O carte de vizită este o modalitate mult mai ușoară de a le oferi informaţii vitale despre compania ta. Cărțile de vizită te ajută să construieşti relații profesionale Distribuind o carte de vizită, te prezinţi profesionist. Acest mic detaliu este un semn al profesionalismului tradițional care are încă o valoare semnificativă în era digitală. O persoană care știe despre importanța conectării cu oamenii va avea întotdeauna la îndemână cărţi de vizită.


Cărțile de vizită creează o impresie de durată

Simpla distribuire a cărților de vizită la un eveniment poate face o impresie de durată, dat fiind faptul că mulți oameni au ales să renunțe la această strategie. Acum, însă, există multe modele cărţi de vizită care sunt memorabile, ajutându-te să ieşi în evidenţă. De asemenea, după evenimente de afaceri și târguri, oamenii tind să verifice cărțile de vizită pe care le-au primit. Este șansa ta de a ieși în evidență. Dacă ai o carte de vizită bine concepută care atrage atenția, cu siguranţă potenţialii clienţi îşi vor aminti de tine. Fii creativ, având întotdeauna cărți de vizită de înaltă calitate.


Creează o primă impresie deosebită

O carte de vizită face mai mult decât să ofere destinatarului detaliile tale personale și informațiile de contact. Ceea ce face mai mult este să creeze pentru tine o primă impresie solidă pentru potențialul tău client. Desigur, ca om de afaceri, îți creezi propriile cărți de vizită folosind o companie de tipărire online, alegând din multele modele cărţi de vizită. Aceasta este o modalitate ușoară de a obține cărți de vizită de calitate. Ar trebui să îţi doreşti mereu să laşi o impresie excelentă clienților tai. O carte de vizită concepută deosebit va face asta pentru tine.


Reîmprospătează memoria

Gândeşte-te la ultima dată când ai schimbat cărți de vizită cu cineva. A fost recent? A fost memorabil? Care este cea mai memorabilă carte de vizită pe care ai primit-o? A fost practică? Ai păstrat-o? Cărțile de vizită pot fi o modalitate excelentă de a provoca o amintire despre cine este o persoană, unde ai întâlnit-o sau ce face aceasta. Acest lucru te poate ajuta să te deosebeşti de concurenţă. De asemenea, calitatea cărţilor de vizită este importantă deoarece reflectă afacerea ta şi stilul tău. Proiectarea de cărţi de vizită ar trebui planificată cu grijă şi în detaliu. Ce îţi doreşti să vadă oamenii atunci când primesc o carte de vizită de la tine? Cum poți face din asta un moment uimitor?


Cărțile de vizită nu se epuizează niciodată

Nu trebuie să le încarci și acestea funcționează indiferent dacă ai sau nu acces Wi-Fi. Cartea de vizită va funcționa întotdeauna pentru tine. Desigur, poţi schimba detalii cu telefonul mobil, dar nu există o aplicație mai puternică de partajare a informațiilor decât propriile mâini. Vei capta atenţia potenţialului client şi o discuţie față în față poate fi mult mai productivă decât un schimb de mesaje text.


Cărţile de vizită sunt unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing direct

Marketingul prin e-mail sau optimizarea motoarelor de căutare fac o treabă excelentă de a atrage clienți potențiali, dar totuși nu sunt la fel de eficiente ca o întâlnire personală care se încheie cu o strângere de mână împreună cu un schimb de cărți de vizită. Poţi întâlni un potențial client în orice moment - târguri, conferințe din industrie, în aeroport – şi dacă eşti pregătit în orice moment, având la dispoziţie cărţi de vizită, te asiguri că nu pierzi niciodată ocazia de a face o conexiune de afaceri valoroasă.


Da, cărțile de vizită sunt încă necesare

Este posibil ca o carte de vizita să nu fie nici cea mai rapidă, nici cea mai simplă modalitate de a te conecta cu oamenii și de a schimba informații de contact, dar sigur îţi îmbunătățește imaginea profesională. O reputație bine întreținută te va ajuta să construieşti relații importante mult mai repede. Deci, chiar și cu toate opțiunile digitale disponibile pe piață, este prea devreme pentru a renunța cărţi de vizită. Chiar și în această eră digitală, acestea sunt încă unele dintre cele mai bune modalități de a reaminti oamenilor despre afacerea ta, având mari oportunităţi de branding şi de a lăsa o impresie deosebită. Asigură-te că alegi stocul de hârtie potrivit, că vei lucra cu o compania care oferă cărţi de vizită calitative, astfel încât să te poţi diferenţia de concurenţă. Este important să te asiguri că vei găsi modele cărţi de vizită care să îţi reprezinte compania, astfel încât acestea să arate profesional.